Cartagena - botanische tuin - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van EllenenDebby - WaarBenJij.nu Cartagena - botanische tuin - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van EllenenDebby - WaarBenJij.nu

Cartagena - botanische tuin

06 April 2014 | Colombia, Cartagena

Terug in Cartagena waren wij op zoek naar een nieuw onderkomen.
De kamer die wij op het oog hadden was niet beschikbaar.
Debby had een mooi appartement gezien direct aan zee groot 2 badkamers, was een wolkenkrabber van 30 hoog. Ellen een klein, knus, hostel. Met enige heen en weer gepraat werd besloten dat wij voor het kleine hostel kozen met ontbijt en bellboy.
Debby wilde het grootste bed omdat zij het appartement aan zee erg zag zitten.
De volgende dag gingen wij naar de botanische tuin en de bellboy John bood aan om mee te gaan voor onze veiligheid.
Heen met de taxi, terug met de motortaxi en lokale bus.
Wij werden ontvangen met een enorm gebrul van apen in het park, het was prachtig. Na 2 uur besloten wij de apen op te zoeken maar deden inmiddels een middagdutje. Het is een bijzonder mooi park en hebben genoten van de natuur.